spoed en pijnklachten

Spoed/pijnklachten

Pijnklachten

Het komt nooit gelegen, maar kiespijn negeren maakt het probleem alleen maar groter.

Wacht dus niet af wanneer je pijn hebt, gevallen bent of er een stukje van je tand of kies is afgebroken maar neem zo spoedig mogelijk contact met ons op. Bel je voor 15.00 uur op werkdagen, dan kunnen we je dezelfde dag nog helpen.

In het weekend of in de avond kun je contact opnemen met de spoeddienst:

Nummer spoeddienst: 0900-8602

Je wordt dan geholpen op een goed bereikbare locatie in Utrecht, Amsterdam of Amersfoort door een ervaren collega.

spoed tandarts

Wanneer kan ik met spoed naar de tandarts in Hilversum?

Een spoed tandarts staat, zoals de naam al een beetje zegt, voor je klaar in geval van nood. Bij noodgevallen kun je bijvoorbeeld denken aan de volgende situaties:

Wanneer kan ik met spoed naar de tandarts in Hilversum?

Spoed tandarts Hilversum voor Hevige of acute pijn

Heb je last van een hevige of acute pijn in je kiezen of tanden? Neem dan altijd zo snel mogelijk contact op met de spoed tandarts in Hilversum. Dit kan namelijk verschillende oorzaken hebben, een tandarts kan goed beoordelen of er gelijk een behandeling nodig is of dat pijnstilling misschien al voldoende is.

Wond die niet stopt met bloeden

Als er net een tand of kies bij je is getrokken krijg je een gaasje dat je moet dichtbijten om het bloeden te stoppen. Het kan helaas weleens voorkomen dat een wond opnieuw gaat bloeden of dat het bloeden niet stopt. Het is dan altijd belangrijk om gelijk contact op te nemen met een tandarts.

Uitgevallen tanden of ernstig tandletsel

Een bal tegen je tanden, een plotselinge valpartij of andere klap kan ervoor zorgen dat je een kies of tand verliest of dat je last krijgt van ander tandletsel. In deze gevallen is het altijd belangrijk om met spoed contact op te nemen met de spoed tandarts, zodat de tand bijvoorbeeld snel teruggeplaatst kan worden.

Dikke wang of kloppend gevoel

Een dikke wang of een kloppend gevoel kunnen helaas duiden op een (flinke) ontsteking in je mond. Als de zwelling of ontsteking groter wordt kan dit leiden tot problemen met slikken of ademhalen. Neem daarom altijd zo snel mogelijk contact op met een tandarts.